Thursday, February 2, 2012

3 Februari 2012 : 26 : Nur Heliza Helmi

Ucapan anak murid kepada cikgu. :)


Allah selamatkan cikgu Heliza Helmi. Sanah Helwa.. Selamat hari lahir... Happy birthday.. Sayang sayang cikgu! I love you teacher.. Wo ai ni Lauseee... Main tumse pyaar karti hoon. *tetibe hindustan*






Cikgu..
Hari ini merupakan buat kali pertama saya mengucapkan ulangtahun kelahiran cikgu yang ke 26.
Sempena usia yang telah meningkat ini semoga cikgu sentiasa dilindungi oleh Allah SWT dan diberikan kesihatan yang baik serta menjadi insan yang hebat di dunia dan akhirat. InsyaAllah.. :)

Cikgu..
Kasih dan sayang ini tidak dapat dibeli oleh sesiapa pun. Kecuali yang memberi adalah YANG ESA. 
Saya bersyukur dan cikgu telah mengetahui hakikat kasih sayang saya ini kepada cikgu. Semoga Allah hubungan silaturahim sentiasa berkekalan sehingga nyawa memisahkan kita. Amin..

Cikgu..
Akhir kata daripada saya, apa yang saja yang cikgu lakukan urusan akan dipermudahkan kerna doa sentiasa mengiringi kerana ketulusan hati seseorang yang menyayangi dirimu kerana ALLAH SWT. Saya tidak pernah meminta untuk bertemumu malah saya tidak minta untuk menyayangimu bahkan juga untuk mengenal dirimu. Ini kerana ALLAH. :)

Ini sahaja yang dapat saya dicoretkan buat cikgu tersayang.....

Sekian.. Assalamualaikum :)

No comments: