Wednesday, February 29, 2012

Khas buat Cikgu Ja :)

Assalamualaikum korang..
Aku happy sangat pagi ni.. Dalam pukul 1.40pagi tadi cikgu komen video yang post kat FB. Nak siapkan edit amik masa 2 jam lebih macam tu laa.. Yela, nak pilih gambo tunggu convert sebih kurang setengah jam. hehehe.. Alhamdulillah semuanya berhasil atas kesabaran. Allah merestuinya. Syukur! :)

Haaa.. berbalik mula mula tadik! Cikgu Tersentuh. Aku pun tersentuh dengan cikgu dah lama dah. Bukan tersentuh sebab frust ke hape. Ni tersentuh sebab aku bahagia bila Allah temukan aku dengan cikgu. Aku sangat bahagia. Aku tahu korang tak suka aku bebel panjang lebau kan.. Aku nak tunjuk bukti yang cikgu "tersentuh" hehehe.. Tengok di bawah yerrr.. :)


Kan? ekekeke.. Ok, ni video yang aku edit.

Wanita - Dehearty

Itu sahaja yang dapat aku kongsikan. Mata sudah mahu melabuhkan tirai.
Berehhh.. Salam :)

No comments: