Monday, April 9, 2012

21 Tahun 10 April

Assalamualaikum semua...
Sebelum menjelang umur 21 tahun  malam ni aku edit satu video untuk dikongsikan untuk korang. Wahhh.. ade angka 1 laaa. 
Alhamdulillah... Hadiah paling berharga Allah telah berikan pada aku selama SETAHUN untuk mengenali cikgu. Ini adalah salah satu hadiah istimewa Allah berikan selama aku berumur 20 tahun. Nikmat tahu! Hadiah Allah berikan sebelum hari lahir. Baiknya Allah... Restu dan kasih Allah kepada sebuah hubungan sesama manusia akan kekal dengan keikhlasan dan menjalinkan ikatan kerana-Nya pasti akan harum dan mekar hingga akhir waktu. InsyaAllah.... Mendoakannya juga.   :)

Ini video saat-saat indah selama SETAHUN aku menjalinkan hubungan ukhuwah bersama insan bernama NUR HELIZA HELMI ini. :)


Doakan hubungan silaturahim kami ini berkekalan hingga ke syurga ya? Amin. :)
Saya sayang cikgu! 

Ok, bereeh!
Salam.

No comments: