Tuesday, April 10, 2012

Allah Selamatkan Aku!

Assalamualaikum semua yang sudi membaca entri aku. Aku nak ucapkan TERIMA KASIH tak terhingga kepada yang membaca entri aku selama ni. Tak jemu. Macam macam komen korang ye walaupun tak komen kat sini. heheehe.. Korang terbaik lah! Dan paling berharga juga kepada SEMUA yang sudi CONTENG WALL POST FB aku dengan UCAPAN ISTIMEWA HARI INI. Aku dapat lebih kurang 100+ ucapan kat post. Macam tahun lepas tapi yang kali lagi GEMPAK! Yang TAK PERNAH WISH sudi wish kat insan seperti aku. heheehe. Aku sangat hargai korang. Yang wish bukan orang Malaysia jer tau! Orang dari luar pun ado. Orang Egypt, Jerman, India aka Hindustani. hehehehe.. Glamor tak aku??? hahaha.. *pasan hanget* :p

Sempena umur dah makin tua ni kan. Aku harap apa yang impikan dimakbulkan oleh YANG MAHA ESA. ALLAH SWT yang sentiasa memberi banyak NIKMAT dan membahagiakan aku sebagai hambaNya banyak melakukan dosa. Khilaf ini semoga doa-doa daripada korang menjadi kenyataan dan aku terus dilindungi dari luaran dan dalaman. Yela, nikmat dan perlindungan daripada ALLAH SWT boleh ditarik sekelip mata. Ingatlah hidup di dunia hanya semetara. Tak perlu EGO. Bongkak. :)
Aku tulis macam ni sebab nak mengingatkan diri sendiri jugak. Kadangkala aku tak perasan aku banyak buat dosa dan terkhilaf kat korang mungkin. Maafkan aku yeh? Aku bahagia. Ada orang yang menyayangi aku. Apabila kita disayangi ALLAH maka ALLAH akan menghantar seorang insan menyayangi kita. Subhana'Allah...

Selama SETAHUN ini laa bagi aku ini lah HADIAH DAN KEJUTAN ALLAH paling istimewa. Aku tersentuh. Betapa ALLAH menyayangi aku. Allah....!! Allah menghantar seseorang yang sentiasa membahagiakan aku......

NUR HELIZA BINTI HELMI
ALLAH hadiahkan sebelum hari lahir aku tahun lepas sehingga hari ini cinta dan kasih sayang kepada insan ini masih mekar dan mengharum.
INGAT, KERANA ALLAH PASTI BOLEH. 
SEGALANYA KERANA ALLAH SWT. :)

Sempena hari istimewa ke 21 tahun ini aku juga dapat wish daripada insan yang aku sayang itu. hehehe.. Jauh dari Turki, aku sangat merindukan insan ini. Tapi sebelum tu aku dapat wish dari seorang lelaki yang aku minat. Minat macam mana? Hmm.. suke tengok dia berlakon dan dia sudah berubah. Aku sukaaaa!! hehehehe..

Jam 12.16 pagi dari Malaysia

IQRAM DINZLY

Jam 3.33 pagi (waktu Malaysia) dari Turki.

HELIZA HELMI

LOVE BOTH OF THEM. Hihihi. :)

*Tahun ni tak sambut pun walaupun dengan famili. Tak mengapa, tengok Mak ngan Ayah lagi bermakna dan dah cukup kerana mereka membesarkan aku sebagai insan yang telah ada hari ini. Alhamdulillah.. Syukur! Allah :) *

DOA AKU BIARKAN SAHAJA ALLAH SWT YANG TAHU. INSYA'ALLAH... ALLAH :)


ALLAHU'AKBAR!!!



No comments: