Wednesday, January 4, 2012

Alhamdulillah.. Allah.. Terima kasih Cikgu Ja!

Assalamualaikum korang..
Aku gumbira lagi di saat jam 3.45pagi ini. Aku takleyh nak tidoq laaa... Asal nak tidoq jer tak jadik! Aaishhh.. Rupa rupanya Allah merancang sesuatu yang membahagiakan aku. Orang lain dah zzz... Cikgu aku pun takleh jugak rupanya! Tak percaya ker?? Ini laaa Allah rancang.. MasyaAllah... SubhanAllah.. Alhamdulillah.. Sayang aku kat cikgu berbunga bunga sentiasa atas rahmatMU ya Allah...
Okehh.. korang tengok laa nih! Step by step yeh? ;)
Sebelum dulu....

permulaan



1st 

2nd

Cikgu pun dah zzzz dulu ! Okehh.. ini satgi untuk aku tidoq.. HAHA!! Aku bersyukur sangat..hehehe.. Ini la sebab Allah tak mahu aku tidoqqqqqq.... Alhamdulillah... Allah mahu bagi aku kebahagiaan. Syukur! Ini lah nikmat yang Allah berikan kepada aku. Selagi kita mengikat tali ukhuwah selagi itu Allah merahmatinya. InsyaAllah.. Allah Ar-Rahman..
Haaa.. yang last tweets cikgu tu aku tak reply... hehehehehe.. Sebenarnya aku tak tweets pun, aku duk ber"YM" cerita pasal dia. HAHA :p
Setakat ini laaaa dulu yeh?? Bertemu lagikkk.. InsyaAllah... tata ~ Allah....

No comments: