Friday, December 9, 2011

1st time date at AEON SETIAWANGSA



26 Jun 2011......
1st time dating dengan Cikgu Ja.
Datang tak tahu function dia... Aku tahu pun dia ada kat sana.
Rupa rupa dia buat show... Lagu Kalau Berpacaran dan InsyaAllah.
Best jugak..dah lama tak dengar dia menyanyi kat tibi walaupun aku tak pernah
tengok LIVE. HAHAHA..
Seterusnya.. lepas show sesi amik gambar. Aku suka amik time orang dah sikit. Baru feel !
Aku dengan member aku si Aina naik tingkat atas dan tengok dia dari atas..hehehe..
Aku nak balik dah,tetiba dapat SMS DARIPADA MANAGER DIA, Kak Zeq. Dia tulis
"mu dah balik ker?" Time tu aku dah kabut. Lawak jer time tu.
Member aku si Aina tunggu aku kat depan PIZZA HUT sebab time tu aku nak pi beli something.
Pada masa yang sama, kak Zeq call aku dan suruh datang PIZZA HUT. Aku pun pergi ke tempat
yang kak Zeq cakapkan tadi. Aku segan giler kot! Kak Zeq keluar. Lepas tu aku pun masuk.
Segan sangat sampai berpeluh time tu! Tak sangka Cikgu Ja suruh order nak makan apa. Giler laaa!!
Terbaikk... Macam macam yang kiteorang borak. Time tu cikgu Ja bercakap dengan member
Twitter aku. Nama dia Mas Atika Maslan aka Ika.
Lama jugak kiteorang lepak sejam lebih. Saat bermakna yang aku takkan lupakan.





TERIMA KASIH CIKGU JA!

No comments: