Friday, December 9, 2011

Sebuah Pertemuan

17 Mac 2011
Kali pertama jumpa Cikgu Ja kat depan LIF KLMU.
Sebenarnya pertemuan yang tidak dirancang oleh kami tetapi Allah merancang. hihi :)
Time tu dalam jam 6petang. Aku nak submit assignment. Roomate aku Farra temankan aku.
Aku sibuk SMS time tu. Tetibe Farra cakap, "weyhhh, Heliza!"
Aku pun cakap, "yeke? mane?" Aku tercenggang dan terkaku. "Eh betol ker?"
Aku tak masuk lif. Si Farra panggil aku. Aku pandang Cikgu Ja, dia senyum kat aku.
Sekali............... SATU  LIF! Aku berdiri belakang Cikgu Ja. Sorammmmnyerrr!! haha..
Time tu laa aku dengan Farra cakap, "nak amik gambar ke tak?" HAHA
Cikgu Jakeluar kat tingkat 10. Aku keluar tingkat PH.
Time tu aku biasa jer dengan Cikgu Ja. Tapi lepas jumpa tu kiteoran aktif ber'Twitter sampai
hari ni. Kami sangat rapat! Hanya kerana sebuah pertemuan yang tidak sangka. Alhamdulillah.. :)




No comments: