Saturday, December 10, 2011

Ada apa dengan Heliza Helmi?

Assalamualaikum korang..
Mula mula sekali aku nak ucapkan TERIMA KASIH sebab sudi bace entry aku! :)
Nak cerita pasal apa eh?? Mesti laa pasal Motivator kesayangan aku.. HELIZA HELMI.
Aku nak share dengan korang tentang dia. Orang kata dia sombong, pura pura kura kura laa
dan macam macam. Aku belum kenal sepenuhnya tetapi aku nak cerita aku yang tahu pasal dia.
Orang boleh kata, "alaaa... nak jaga hati peminat." Bagi aku, suka hati korang laa nak cakap apee...
Dia layan peminat sama rata. Tak lebih tak kurang.. Macam aku laaa... Tapi aku rasa dia dah layan
aku melebihi segalanya dan lebih dan lebih daripada CUKUP!
Alhamdulillah... dia sangat baik hati! Aku kagum dengan dia.. :)
Dia selalu akan menasihati dan berkongsi aku bab agama yang kurang tahu. Terbaik!!!
Aku ni tak pernah join talk atau forum tentang agama. Haaa.. Kat sini laaa aku nak cerita pasal pertemuan ni!! Ini laa sebalik pertemuan yang membawa kebaikan untuk aku.
Orang orang dekat dengan aku pun kadang2 boleh salah faham. isk2..
Salah faham pasal ape?? Yelaa.. dulu aku minat penyanyi yang sorang tu...
HELIZA adalah pembakar semangat aku dan merupakan MOTIVATOR yehh?? :)
Okeehhhh.. bercerita pasal ADA APA DENGAN HELIZA HELMI...
Dia adalah inspirasi aku... Dia boleh dikategorikan wanita inspirasi..
Bak kata Ustaz Nazrey Johani, "sejuk perut Mak dia mengandungkan dia."
Semua orang perkatakannya.. semestinya! :)
Berbalik kepada aku tak pernah join forum atau talk tu.. Memang pun!
Allah mengatur pertemuan ini dengan baik. Sedangkan aku tak pernah jumpa dia
lepas dari AF.. Tahun 2007 baru tahun ni 2011. Aku minat jugak dia masa AF tapi biasa jer! Aku bersyukur kerana pertemuan ini....Sebuah pertemuan yang mempunyai satu kebaikan. Inilah namanya kasih dan restu Allah kepada kami. Syukur aku hanya setitis, rahmat Allah melangit luas.
MAK aku sendiri kata aku kenal Heliza merupakan "SATU RAHMAT."
Alhamdulillah... ini laaa kurniaan ilahi yang tidak mungkin aku siakan. InsyaAllah..
Semoga ikatan dan ukhuwah kami terus berkekalan dengan doa dan ketulusan hati
dalam menjalin hubungan sesama saudara Islam.

Dengarkan lagu ini yang mengambarkan SEBUAH PERTEMUAN kami.
Luahan rasa aku.
Alhamdulillah.. Terima Kasih Allah! Sayang Cikgu Ja :)


Terima kasih kerana sudi membaca. :)



2 comments:

Mia Azzahra said...

minat gler ngn heliza gak.hee

Nur Ain Ismail said...

minat..minat!! hehehe.. :)