Friday, December 9, 2011

Talkshow : Cantiknya Saya at Lembah Jaya, Ampang

4 Disember 2011
Perjalanan yang menarik.... Aku dengan member Aina.
Sebab apa menarik??? Banyak pengangkutan bertukaqqqq...HAHA
Mula2 naik komuter pastu LRT RapiDKL pastu teksi! Agak jauhhhh...
Awal sampai dari cikgu sebab takut lambat laaaa....
Aku tak pernah pergi... sebab nak dengar dia bebel... aku sanggup!
Perkongsian yang berguna untuk aku. Yelaaa... Dia adalah MOTVATOR aku..
Nanti aku cerita laaa sebab apa dia jadik Cikgu aku! heheehe...
Kak Ima SMS aku, aikkk... nak datanggg jugakkk lepas balik kojeee!! HAHA
Lepas dengar bebel, sesi amik gambaqqq...
Aku tak sangka kak She yang pernah mengurus FC cikgu Ja datang.. Wahhhhh..
Aku sempat amik gambaqq... hehehehe..
Time part nak amik gambaqq tetibe kak Ima sampai!!!
Ya Allah......... sampai tepat pada masa!!! heheheehehe...
Terkejut aku... Cikgu macam tak caya jer aku tengok muke dia... ngeee~
Yang aku tak leh lupa bila cikgu cakap kena bayaq "RM2" lepas amik gambaqqq..
ni nak merajuk nih!!! ekekeke
Aku terharu bila Cikgu Ja mintak member aku Aina JAGA AKU dengan Kak Ima.
Ya Allah.......... I feel you Cikgu Ja!!!! :')
Thank you!
Okehhhh.... gambaqqq!!!! sekiannnnnn







Ehhhh.... belum sekiannnn!!! Ado bideooooo... lawakkkk!!! Tengokkk... 
Okehhh... baru sekiannnn....





No comments: