Wednesday, December 28, 2011

Aku tumpang populariti Heliza Helmi?

Assalamualaikum semorangggg!!
Jom... aku nak bebel lagik! Aku penat sebenarnya nih... Tapi sebab nak berkongsi cerita, aku tak kisah!! heheehe.. Tajuk berita hari ini adalah AKU TUMPANG POPULARITI HELIZA HELMI?
Uihhhh.... Yeke?? Korang rasa macam mana??? ;)

Aku tak pernah rasa macam tu! hehehe.. Memang aku tak nafikan ramai yang kirim salam kat cikgu. Aku gembira bila orang sayangkan cikgu. Aku tak suka bila orang sakitkan hati cikgu. Ada jugak tanya pasal cikgu kat cikgu. Kaunter pertanyaan cikgu sudahh... haha.. Cikgu pun tahu aku ni kaunter pertanyaan! :) Kalau yang bercerita pasal aku nak tumpang cikgu punye glamor, takdo makno yerrr!! hehehehe.. Suke ati laaa.... ;)

Kalau aku ni nak tumpang populariti cikgu 4 tahun yang lepas. Aku kenal cikgu pun baru tahun ni. Tumpang populariti kah? Bak kata cikgu "yelaa... waktu zaman popular dulu, sekarang pun popular lagi!" HAHA
Iklan Garnier sunsilk.. hari hari iklan die, dah takde iklan orang lain dah.... muahahaha..

Aku tak pernah berniat untuk semua ni. Aku sayangkan dia kerana Allah SWT. Dia cikgu aku. Yang banyak mengajar aku untuk berubah lebih baik. Aku sangat menghargai kasih dan sayang dia. Aku tak peduli apa orang nak cakap. Ada yang kata aku OBSES. Sekejap kata aku minat artis ni artis tu, tolonglah paham! Dia adalah motivator. Aku tak berminat dengan mana mana penyanyi sejak aku kenal HELIZA HELMI. Misha Omar? Yepp,, aku minat sekadar penyanyi dan menghibur halwa telinga sahaja. Tapi HELIZA HELMI mengajar aku mendekatkan aku ke majlis ilmu dan mengenal agama Allah. ISLAM. :) Alhamdulillah.. Manisnya Cikgu Ja. :)

Sayangnya aku kepada insan instimewa ini menghibur hati.. ALLAH. :')
Aku tak tumpang populariti Heliza Helmi. :)


Sayang Cikgu Ja

Terima kasih korang. Sekiannn... ;)


2 comments:

Oshin said...

akak tag aien :)

http://gurlgemini.blogspot.com/2011/12/contest-win-free-top-up.html

Anonymous said...

strong ...ohh ain be strong