Friday, December 9, 2011

Superb Women Heliza Helmi

10 Disember 2011
Assalamualaikum korang...
Aku nak bercerita pasal Heliza Helmi lagi. Mesti kata "obses"! HAHA
Tak kesah laa nak kate ape pun... Yang penting dia MOTIVATOR aku dan
aku ni ANAK MURID dia !
Cikgu Ja.... Dia seorang yang sangat bermotivasi dan turut merasa termotivasi.
Ayat betul ker tak nih?? Ape pun boleh... hehehe..
Cikgu Ja selalu memberi nasihat yang baik untuk aku sebab tu
AKU SAYANG CIKGU JA!
Kasih dan sayang ini datangnya dari ALLAH SWT. Aku tak meminta tetapi ini sudah tertulis.
Sekarang sudah jelas kenapa kami ditemukan. Kenapa??
Cikgu Ja tahu sebabnya... :)
Ini kata cikgu Ja. "Alhamdulillah.. Moga2 kita sentiasa dipelihara Allah, dan Allah menerima segala amalan kita :) "
Ini ucapan yang aku luahkan pada cikgu aku!



Terima kasih sebab sudi membaca! hehehe... ;)

2 comments:

shiqinnnn said...

superb women je tk perlu of. :)

Nur Ain Ismail said...

salahhhh typeee... muehehehe!! :D