Monday, December 19, 2011

Fake Account Lagi! *Tumpang Glamor* -____o'

Assalamualaikum korangg...
Dah bape hari aku tak update blog.. Jarang on9 laa... hehehe..
Haaa.. kali nak cite pasal FAKER lagik leee.. Adoiiii tak abis abis lagi wat hal.. Ape de hal??
Macam biasa nak carik keuntungan. Daripada aku tengok cara orang yang buat fake account ni, dia nak jual barang tapi salahguna name Cikgu kesayangan aku nihhh... Kalau nanti letak name sendiri sape nak beli?TUMPANG GLAMOR tahu! HAHA.. Sekarang aku tengok page nih dah duk diam. Haaa.. tahu takut! Sudah le jangan nak cemarkan nama cikgu aku lagi yeh?? :)
Semoga kembali ke pangkal jalan dan diberikan hidayah.. hihiihi :)

Ok laa.. Korang kena berhati hati dengan page ni yeh???

                                     FAKE ACCOUNT


Terima kasih membaca! :)

No comments: