Wednesday, December 21, 2011

Istimewa Cikgu Heliza Helmi Dimataku :)

Assalamualaikum korang...
Kali ni aku nak cerita pasal keistimewaan.. Wahhh, bunyi macam jiwang kan? Tapi ni luahan aku sebagai anak murid dia. Kalau laa kebahagiaan aku ni boleh digambarkan.. haha.. Hanya Allah yang tahu! :)
HELIZA HELMI..
Istimewanya Cikgu aku ni adalah....


Suka buat aku tergolak dengan TWEETS @Twitter. Sabo jelaaaa....
Dia selalu membahagiakan laaaaa... Kalau aku tengah tension, pikiaq dia tetibe muncul..
Ada laa rasenya hari ni tetibe rase nak guguq jantung.. MasyaAllah..
Tak sangka benda yang tak disangka tak tersangka sangkaaaaa... Segalanya tak bersangka laaa..
Nak tahu apa?? Alhamdulillah... aku dapat SOLAT duduk sebelah dengan dia. MasyaAllah.. TENANG! :)
Seterusnya.... aku suka perangai dia yang sempoi,peramah.. Aku tengok muka dia ni macam malas nak layan sangat! Terutama malas nak layan aku laaa... haha
Haaaa... seterusnya, aku SUKA DIA BEBEL.. Sebab tu aku suka join TALK or FORUM dia.
T AK RUGI join PROGRAM dia tahu! Aku suka kelajuan dia bercakap. Perghhh... hehehe
Berbunga bunga cinta hati aku. hihihi.. Jujur laa aku suka bibir dia. Aku tak minat mato dio. Korang amik laa.. takmo rebut! haha
Aku ni yang tak pernah amik port tahu pasal dia. Aku mula rasa nak kenal dia lepas jumpa dalam 1 lif.
Di situ laaaa bermula keistimewaan dia.... SATU RAHMAT buat aku kenal dia. Aku berasa bertuah dan ini bukan aku yang katakan, tetapi orang yang kenal aku. REZEKI ALLAH SWT. :)
Dia pemurah dan mempunyai hati yang baik. MasyaAllah.....
Aku suka pemakaian dia sekarang. Contoh muslimah sejati yang menjadi ikutan penyokong penyokong dia.Terbaikkk! ;)
Aku terharu apabila sayangnya dia kat aku. Aku tak tahu dia sayangkan aku. Tetapi, orang yang kenal aku memberitahu.."SAYANGNYA CIKGU JA KAT AIN." :')  Sebab apa? Sebab dia mintak dua orang member aku JAGA AKU. Terima Kasih Allah menemukan INSAN ini.
Muka dia... SubhanAllah.. Wajah seindah hatinya! Wajahnya tenang.. dan orang yang melihatnya juga turut tenang. Dia ciptaan Allah yang indah. :)
Aku suka tengok dia senyum, kalau dia buat muka marah dah macam ANGRY BIRD aku tengok. Aku suka! haha
Dia sudi berkongsi dan menasihati aku. Dia memberikan keyakinan, sokongan dan mendoakan aku.
Syukur aku kepada Allah hanyalah setitis lautan. Alhamdulillah.. Allah menemukan aku dengan orang yang tepat!
Bukan aku tak pernah bertemu dengan orang yang baik tetapi dia luar biasa. Allah punyai sebab aturkan pertemuan ini. Allah mahu memberikan sesuatu yang baik untuk aku. Aku pernah join FORUM? Join TALK pasal agama? Ohhhh tidakkk... TAK PERNAH! Ini laaaa sebabnya.. Mungkin orang yg tak memahami akan berkata apa saja.

Setakat ini aku dapat kongsi keistimewaan insan istimewa aku ni. Dia insan yang sentiasa menjadi INSPIRASI aku. Aku benar benar menghargai kasih dan sayang yang telah diberikan. Terima kasih kepada mereka yang mendoakan ukhuwah silaturahim kami sehingga ke hari ni. Aku juga mendoakan korang.. :)

"Aku ingin menjadi sepertinya bukan kerana kecantikannya tetapi kerana Akhlak dan Cintanya kepada ALLAH SWT dan RASULULLAH SAW." :)


Wajah seindah hatinya

Okehhh.. terima kasih korang sebab sudi bace entri aku ni yeh? Love...
Salam.. ;)







No comments: