Saturday, December 24, 2011

Aku Bukan Peminat HELIZA HELMI

Assalamualaikum semoranggg... :D
Topik.... Haaaa.. dah bace tajuk besau kan?? Nape tak caye ke?? Kena percaya yerrrr.... Aku nak bercerita nih.. Yeppp, aku bukan peminat Heliza Helmi.

Aku bukan peminat Heliza Helmi. Tetapi aku anak murid Heliza Helmi. Aku sering disalahertikan sebab sangkakan aku mula minat penyanyi kelahiran Terengganu ni yang juga bekas pelajar Akademi Fantasia. Secara jujurnya, dulu aku peminat tapi biasa biasa jer. Sekarang aku bukan peminat Heliza Helmi.
Heliza Helmi adalah seorang guru aku. Aku panggil dia cikgu. Sebelum aku panggil dia gelaran tu melekat, aku sesaja bergurau dan tak sangka gelaran tu meleret sehingga ke hari ni. Heliza Helmi turut membahaskan dirinya "Cikgu" kepada aku. Aku bangga dapat kenal insan yang baik seperti dia. Memahami. Mengambil berat.
Aku tak kisah orang nak bercerita tentang aku. Asalkan aku tidak menyakiti hati mereka. Benar, orang yang tidak mengenali kita akan berkata apa saja. :)
Aku harap takde lagi yang salah faham. Sekali lagi, Heliza Helmi adalah Motivator aku. Dia merupakan inspirasi aku yang membuka minda dan hati aku. :)
Untuk pengetahuan korang, kira kira 2 bulan yang lepas, aku dapat tahu fungsi Heliza Helmi Production (HHP) sedangkan dah 6 bulan kenal dia. Aku tahu dia hanyalah cikgu aku. Aku tak minat dia. Aku sayang dia. :)
Aku berdoa agar ALLAH sentiasa merahmati hubungan silaturahim ini. Dan Allah restui kasih dan sayang aku kepada insan ini.




Cikgu Ja.... Ain sayangkan Cikgu!! Kata kata ini tidak dapat digambarkan dengan perasaan dan ketulusan hati. Terima kasih atas kasih dan sayang cikgu.. Dan kebahagiaan yang diberikan dan sentiasa menjaga hati ini. :')

ALHAMDULILLAH... Terima Kasih Allah! :')

Terima kasih juga buat korang yang sudi baca entri aku. Tanpa rasa jemu. Ini adalah ketulusan hati aku mengenali dan bercerita tentang wanita inspirasi aku ini yang banyak mengajar aku berubah ke arah kebaikan dan mengajar aku makna kekuatan.

Sekiannn... :)



2 comments:

Husna_Shuib86 said...

Nur Heliza Helmi adalah INSPIRASI kami.. Kami berbangga dapat mengenali insan yang hebat ini.. Semoga ikatan ukhuwah yang terbina ini akan berkekalan hingga ke syurga.. Kasih sayangmu kepada kami kerana Allah, kasih sayang kami juga buatmu kerana Allah.. Semoga Allah, merahmati & memberkati kasih sayang kita semua... InsyaAllah..
Thanks Ain.. Blog ni meme best..

Husna_Shuib86 said...

NUR HELIZA HELMI is we're Inspirasions. Seorang wanita, sahabat & cikgu yang hebat.. Memberi kata semangat buat kami untuk terus membaiki diri menjadi yg lebih baik.. Kasih sayangmu kpd kami kerana Allah & kasih sayang kami juga buatmu kerana Allah.. Semoga ukhuwah yg terjalin ini akan berkekalan hingga ke syurga.. Kami juga mengharapkan kerahmatan dan keberkatan dalam hubungan yang terjalin erat ini.. InsyaAllah..

Thanks Ain.. Blog ni memang best.. Teruskan menulis.. Semoga Berjaya..